UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

czwartek, 11 sierpnia 2016

HARRY POTTER TAG

Znalazłam ten tag na blogu Daniela, po tym, jak on postanowił go zrobić i haniebnie mi o tym nie powiedział. (Tak, Danielu, gniewam się na Ciebie, nie myśl sobie. :D)

Mamy tu trzydzieści pytań, które odsłonią moje mroczne sekrety i tajemnice... Zachęciłam Was? Cóż, więc teraz trochę Was rozczaruję, ponieważ pytania odsłonią jedynie kilka informacji na temat tego, co lubię lub czego nie lubię w serii Harry'ego Pottera. Zapraszam do czytania, niektóre pytania są naprawdę interesujące.


PYTANIA OGÓLNE

1. Ulubiona książkowa część Harry'ego Pottera?
Hm, bardzo lubię Zakon Feniksa, jednak ta część ma jedną ogromną wadę - śmierć Syriusza, której w żaden sposób nie jestem w stanie przeboleć. Dlatego wybieram Więźnia Azkabanu, ponieważ Syriusz ucieka wtedy z więzienia i daje Harry'emu nadzieję, na normalny dom. Uwielbiam też Księcia Półkrwi. W ogóle uwielbiam każdą część, więc w zasadzie mogłabym wymienić tu całą serię.:D

2. Najgorsza książkowa część Harry'ego Pottera?
Nie ma takiej.Wszystkie są genialne. Ale najmniej lubię chyba Czarę Ognia, choć w sumie nie wiem dlaczego.

3. Ulubiona filmowa część Harry'ego Pottera?
Więzień Azkabanu i Zakon Feniksa, to chyba oczywiste.:)

4. Najgorsza filmowa część Harry'ego Pottera?
Insygnia Śmierci part II - ze względu na scenę finałowego pojedynku. Naprawdę był koszmarny. Poza tym to w zasadzie jedna z najlepiej nakręconych części.


POSTACIE

5. Ulubiony Weasley?
Fred i George. Są zajebiści.;d

6. Ulubiona postać żeńska?
Minerwa McGonagall - bo miała niesamowicie ciepłe serce, pomimo że była surowa. No i przydusiła Hermionę, kiedy się pośliznęła na posadzce w Czarze Ognia, co wzbudziło we mnie niekontrolowany chichot, kiedy to sobie wyobraziłam.:D

7. Ulubiona postać męska?
Remus, Syriusz i Severus. Nie potrafię wybrać, kogo lubię najbardziej, bo każdego za coś innego.

8. Ulubiony czarny charakter?
Cóż, to będzie banalne, ale oczywiście Lord Voldemort. No i Draco Malfoy, ale nie jestem pewna, czy można zaliczyć go do czarnych charakterów.

9. Ulubiony profesor?
Hagrid i Remus, to oczywiste. Ale uwielbiam też Moody'ego, choć w zasadzie on trochę mało nauczał. W zasadzie wcale nie nauczał... ale i tak go lubię.xd


WOLAŁABYŚ...

10. ...umyć Snape'owi włosy, czy słuchać przechwałek Lockharta przez cały dzień?
Wolałabym słuchać Lockharta, ale tylko jeśli mogłabym go po wszystkim przekląć albo gdyby ktoś rzucił na mnie Obliviate.;p

11. ...wyzwać Bellatriks w dobrym humorze czy rozwścieczoną Molly?
Bellatriks, Molly jest zdecydowanie od niej straszniejsza. Pamiętacie tego wyjca? Brr...

12. ... przyjechać do Hogwartu Ekspresem Hogwart czy latającym samochodem?
Oczywiście, że Ekspresem Hogwart.:)

13. ...pocałować Voldemorta, czy uraczyć Umbridge kąpielą z bąbelkami?
Jedno i drugie to czyste zło, ale zastanówmy się: pocałować Voldemorta, ale tylko jeśli w momencie, gdy był jeszcze Tomem, a jeśli nie, to Umbridge i jej bąbelki, ale tylko jeśli mogłabym zrobić je z kwasu solnego. Czy aby nie jestem trochę zbyt okrutna? A... chrzanić to, to tylko Umbridge.:D

14. ...dosiąść hipogryfa czy przelecieć się błyskawicą?
Hm... chciałabym dosiąść hipogryfa, ale myślę, że byłabym nieco przerażona, gdybym rzeczywiście miała to zrobić, więc wybieram Błyskawicę.


KSIĄŻKA A FILM

15. Coś, co nie było pokazane w filmie (scena, osoba), a powinno się w nim znaleźć.
Przede wszystkim wszystkie pułapki w Kamieniu Filozoficznym. No błagam, w filmie przejście naprawdę było banalne.
Wątek z Błyskawicą nie powinien być tak zmieniony. To było bardzo ciekawe i budowało taką mroczną i tajemniczą atmosferę. Poza tym Hermiona naprawdę mnie wtedy wkurzyła, a Oliver rozbawił - powinni to wszystko pokazać. No i zdobycie Pucharu Quidditcha. Aż nie wierzę, że tego nie pokazali.
Więcej przeszkód w labiryncie w Czarze Ognia. No to koszmarne, jak bardzo "ułatwili" to zadanie.
Rozmowa z Syriuszem o Snape'ie w Zakonie Feniksa, bez niej wyglądało to tak, jakby Harry w ogóle się nie przejął, że jego ojciec gnębił innych uczniów w szkole.
Wszystkie wspomnienia o Tomie w Księciu Półkrwi.

16. Gdybyś miała wybrać jedną część, która zostanie nakręcona ponownie, to która by to była?
Absolutnie żadna. Ekranizacje nie są idealne, ale już się z nimi zżyłam. To tak jakby Harry Potter miałby zostać napisany od nowa. To już nie byłby Harry Potter.


HOGWART

17. Jaki byłby twój patronus?
Robiłam sobie kiedyś testy i w zależności o testu wyszło mi, że smok lub feniks.:)

18. Które z trzech Insygniów Śmierci byś wybrała?
Pelerynę Niewidkę, oczywiście.:)

19. Na jakiej pozycji grałabyś w drużynie quidditcha?
Siedziałabym na trybunach i zdzierała gardło, dopingując graczy.:D

20. Do jakiego domu w Hogwarcie najprawdopodobniej byś należała?
Do Gryffindoru, bo: Krukoni za dużo się uczą, Ślizgoni są wredni, a w Hufflepuffie jest Zachariasz Smith.xd

21. Do którego domu przydzieliła cię tiara na Pottermore?
Do Griffindoru.

22. Który przedmiot najbardziej by ci się podobał?
Zaklęcia i Obrona, może jeszcze Transmutacja.

23. Którego zaklęcia koniecznie chciałabyś się nauczyć?
Chłoszczyć, żebym nigdy więcej nie musiała sprzątać.:D A poza tym to pożyteczne jest Protego i Alohomora.

24. Które zwierzątko wzięłabyś ze sobą do Hogwartu?
Kociaka albo fretkę.:D

25. Z którą postacią z Hogwartu zaprzyjaźniłabyś się najszybciej?
Z Luną. Nosiłybyśmy razem kolczyki z rzodkiewek i naszyjniki z kapsli od piwa kremowego.;p


POZOSTAŁE

26. Gdybyś mogła zmienić coś w obojętnie której części, co to by było?
Syriusz by nie zginął; Harry byłby z Hermioną lub zostałby gejem (byleby nie był z Ginny); Voldemort by się nie odrodził; Cedrik by nie zginął; Cho by się utopiła; Malfoy nie byłby takim dupkiem; mogłabym wymieniać w nieskończoność. Ale w sumie gdyby nie to wszystko, to pewnie Harry Potter byłby zupełnie inny i nie tak wciągający, więc może najlepiej zostawić wszystko jak jest.

27. Ulubiony Huncwot?
Syriusz i Remus. Petera mam ochotę rozszarpać gołymi rękami. No a James... cóż, w zasadzie nic nie mogę o nim powiedzieć.

28. Jeśli mogłabyś wskrzesić jednego bohatera, który by to był?
Trudny wybór, bo wiele osób chciałabym wskrzesić. Ale chyba wybrałabym Syriusza ze względu na Harry'ego.

29. Insygnia Śmierci czy horkruksy?
To zależy. Jeśli chodzi o walkę z Voldemortem, to horkruksy. Jeśli np. o posiadanie, to Insygnia.

30. Ulubiony pairing w Harrym Potterze?
Molly i Artur, bo są jak ogień i woda. No i Molly lubi, kiedy Artur nazywa ją "Dygotka", kiedy są sami.xd


To już koniec! Tych, którzy mają własne blogi, zachęcam do zrobienia tagu u siebie, a tych, którzy blogów nie mają, zachęcam do odpowiedzi w komentarzach! To naprawdę fajna zabawa.:)

PS Nie wiem jeszcze, kiedy pojawi się nowy rozdział, ale postaram się wstawić coś w przeciągu miesiąca.:)

12 komentarzy:

  1. Genialny tag! Na pewno zrobię go u siebie, w końcu nie mogłabym odpuścić Potterowskiego tagu prowadząc blog o tejże tematyce.
    Pytania przyjemne i fajnie się na nie odpowiada.
    *kłania się* Dzięki Ci, że go zrobiłaś bo pewnie bym nawet nie wiedziała, że takowy istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie zgadzam się z tym, co napisałaś w odpowiedzi na piętnaste pytanie. :) No i nie będę ukrywał, ale roześmiałem się, kiedy wyobraziłem sobie Ciebie w kolczykach z rzodkiewek. :D

    PS Tak, wiem, że się gniewasz. W każdym razie przeprosiłem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc chyba sobie takie zrobię. Będę Ci poprawiać nimi humor, jak będziesz zły i wściekły.:D

      Usuń
    2. Jak się denerwujesz tak samo, jak Daniel, to Tobie też.;)

      Usuń
    3. Och nie. Mnie wystraczy, że się dobrze bawimy, gdy piszesz tak świetne opowiadanie.

      Usuń
  3. Wspaniałe. Sory, że tutaj spamuję, ale zapraszam do mojego tagu zadającą te same pytania: http://hp-mroczna-dusza.blogspot.com/2016/08/odpowiem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyszłość proszę, żebyś jakiekolwiek linki wstawiała w Spamowniku, w końcu od tego on jest.

      Usuń
    2. Sory, ale wiesz, chciałam tylko by wszyscy zobaczyli, że coś też sami piszemy. :D Następnym razem wejdę na spamownik. Tak przy okazji jak zrobiłaś ten szablon?

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia ile mnie tutaj nie było ale fajnie było przeczytać (znowu) wszystkie rozdziały. Tak na odświeżenie pamięci. Tradycyjnie mój komentarz będzie krótki, ale pomyślałam, że fajnie byłoby znowu zostawić po sobie jakiś ślad. Udanych wakacji i oczywiście weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, w większości pytań się z tobą zgadzam, szczególnie z Syriuszem. Rozdziały, jak zwykle cudowne i z niecierpliwością czekam na następne.
    PS. chciałam się zapytać jak zrobiłaś newsletter, bo chcę zrobić taki u siebie na blogu, a utknęłam w miejscu.
    Żegnam i weny życzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje opowiadanie jest cudne, niesłychanie się w nie wciągnełam. :)) Podziwiam Cię za wymyślenie tak wspaniałej historii! Od dawna jestem "pottermaniaczką", ale opowiadania w parringu HP/LV zdarzają się nieczęsto - jestem zachwycona:))
    Wiadomo, na studiach jest masakra, ja juz szykuje sie do wrześniowych poprawek :((
    Życzę szczerze, z serduszka;), wiele weny i okruchów wolnego czasu dla tej historii:))
    Wydawało mi się, że można tu podać maila, i dostaje sie wtedy informacje od Ciebie o nowym rozdziale, chyba że coś mi się pomieszało...;)) jeslu tak to przepraszam;)
    inf4me1@op.pl
    Pozdrowienia
    -AliceShadow

    OdpowiedzUsuń