UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

niedziela, 31 marca 2013

The Versatile Blogger Award

Kochani!
Dostałam kolejną nominację, tym razem do The Versatile Blogger Award. Gorące podziękowania za to lecą do Riki-chan.

A teraz krótko o zasadach.
Osoba, ktora dostała nominację do The Versatile Blogger Award jest zobowiązana do podziękowania osobie, która ją nominowała u niej na blogu. Następnie, trzeba pokazać nagrodę u siebie na blogu, ujawnić siedem faktów o sobie, nominować kolejne 15 blogów, które na to zasługują i poinformować o tym ich autorów.

Zacznijmy od początku.

7 faktów dotyczących mnie:

1. Mam całkowitą i nieuleczalną obsesję na punkcie "Pingwinów z Madagaskaru".
2. Jestem zapalczywą fanką nieuzasadnionego i całkowitego lenistwa.
3. Uwielbiam alkohol w postaci mocno słodkich drinków.
4. Nienawidzę butów na wysokich obcasach, w szczególności szpilek. Nie chodzi mi o wygląd, bo szpilki są naprawdę ładne, ale chodzić w nich za cholerę nie daję rady.
5. Kocham Paryż. W ogóle Francję, ale Paryż najbardziej. Jest taki... nastrojowy. Nie mogłabym tam mieszkać na stałe, bo nie wyobrażam sobie tam pracować. To miejsce jest idealne jedynie na wypoczynek. Przynajmniej dla mnie. Ma w sobie to coś, co sprawia, że chciałabym tam być, siedzieć w restauracji niedaleko łuku triumfalnego i patrzeć na niego, popijając niespiesznie latte. Albo wygrzewać się na słońcu w Ogrodach Luksemburskich.
6. Kiedy byłam mała i mama kazała mi się ubrać, nie zakładałam pod rajstopy majtek. Nie mam pojęcia dlaczego. I nie jestem pewna, czy chcę o tym pisać, ale już trudno. Tylko nie śmiać się proszę.
7. I jeszcze jedna, troszeczkę wstydliwa informacja. Uwielbiam męskie pośladki. Dziewczyny, nie uważacie, że męskie tyłki są śliczne i cudownie się ich dotyka? Eee, nie. Nie jestem zboczona.

A teraz blogi, które nominuję:

Na razie tyle. Listę będę oczywiście uzupełniać.


5 komentarzy:

  1. Punkt nr 1. to już wiedziałam. Pod nr 2 się podpisuję :D ale ten nr 7 :D genialny! :D śmiałam się do monitora i wyobrażałam sobie jak oznajmiasz ten fakt(tak, też je lubie :D )PS: arigatou za nominacje :*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czuję się trochę mniej nienormalna.xd Ale poważnie, męskie pośladki są cudne.
      Panowie, macie się z czego cieszyć.;)

      Usuń
  2. Mrrr... męskie tyłki! Ach!
    Elva

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahahahahahaha! czytając nr. 7 o mało nie spadłam z krzesła...wyobraziłam sobie ciebie (moją wersję ciebie) macającą męskie pośladki z dziwnym błyskiem w oku! hahahahahahahahahaha...teraz mi się bedzie to śniło....-.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku chciałbym podziękować za nominację :) Pozwolę sobie również odnieść się do faktów, którymi się podzieliłaś :)
    2. Myślę, że sporo osób mogłoby się pod tym podpisać. xd
    3. O tym wiedziałem, bo uświadomiłaś mnie przy okazji truskawkowego kamikadze xd
    4. Będę wredny i powiem, że z chęcią zobaczyłbym, jak paradujesz w kilkucentymetrowych szpilkach :D
    5. Nie dziwię się, chociaż osobiście nie mam fioła na punkcie Paryża.
    6. Zostawię to bez komentarza, bo każdy z nas robił coś dziwnego, kiedy był dzieckiem xd

    OdpowiedzUsuń