UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

środa, 20 marca 2013

Liebster Award

Kochani!
Wchodzę dziś na bloggera i czego się dowiaduję? Że zostałam nominowana do Liebster Award, za co ogromnie dziękuję Lauviah.
Do tej pory nie miała pojęcia, że coś takiego w ogóle istenieje, więc pewnie niektórzy z was również nie mają. Nie będę spisywać zasad z bloga Lauviah, więc odsyłam was tutaj: http://www.mankament.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

Dostałam 11 następujących pytań:

1. Największe marzenie?
2. Czego najbardziej bałaś się w dzieciństwie?
3. Jaka jest twoja ulubiona książka (oprócz Harry'ego Potter'a)?
4. Jakie jest twoje piersze wspomnienie z okresu dzieciństwa?
5. Znasz jakieś języki obce?
6. O jakim kierunku zawodu myślisz albo jaki posiadasz?
7. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
8. Jaki masz kolor oczu i czy podoba ci się on?
9. Wielka namiętność czy nieśmiała miłość?
10. Znienawidzona postać w sadze Harry'ego Potter'a?
11. Czy wierzysz w magię?

A oto moje odpowiedzi:

1. Cóż, moje największe marzenie nie jest niczym 'wielkim'. Nie jest czymś nieosiągalnym. Chcę zakochać się ze wzajemnością, raz na całe życie. Chcę zbudować z tą osobą dom, nie ogromy, lecz mały i przytulny z niewielkim ogródkiem. I w końcu chcę urodzić dwoje dzieci, chłopca i dziewczynkę. I najważniejsze w tym wszystkim, chcę, by stworzona przeze mnie rodzina była jednością, bym mogła dawać im szczęście i by oni uszczęśliwiali mnie swoją obecnością.
2. Szczerze, bałam się wielu rzeczy. Ale czego najbardziej? Sama nie wiem. Myślę, że bałam się odrzucenia, tego, że obudzę się rano i będę sama.
3. Ulubiona? "Kod Leonarda da Vinci" autorstwa Dana Browna.
4. Pierwsze? Pamiętam, jak w Wigilię obudziłam się rano, a pod choinką były prezenty. Ale była radocha.xd
5. Tak. Angielski całkiem nieźle i podstawy podstaw, o ile można tak powiedzieć, niemieckiego.
6. Chciałabym pracować jako dziennikarka w prestiżowej gazecie bądź stacji telewizyjnej.
7. Cóż, pierwszy raz naskrobałam coś, kiedy miałam trzynaście lat. Czyli pięć lat temu. Był to wiersz, już nawet nie pamiętam o czym i szczerze mówiąc, nie mam pojęcia co z nim zrobiłam. Potem pisałam jeszcze kilka wierszy, trzy z nich wysłałam nawet na konkurs, ale na wysłaniu się skończyło. Potem zaczęłam próbować z prozą. Początki były fatalne, dlatego dopiero niedawno zdecydowałam się cokolwiek opublikować. Jak patrzę na swoje wypociny sprzed kilku lat, to mam ochotę sobie przywalić. Ale wiersze pisałam całiem przyzwoite.
8. Moje oczy mają kolor granatowy z odcieniami zielonego. To zależy jakie jest światło. Czasem są błękitne. Czasem po prostu niebieskie. Ale najczęściej są granatowe i błyszczące. No i wszyscy mi mówią, że są nieprzyzwoicie ładne.xd Nie żebym się chwaliła...:P
9. Oczywiście, że wielka namiętność. Co to za miłość bez namiętności i pożądania?
10. Hmm... Myślę, że był to Tom Riddle Senior. Dlaczego? Po prostu nie rozumiem, jak można zostawić kobietę w ciąży, nieważne że niekochaną. Zrobił jej dziecko, to powinien się nią zająć, albo zapewnić wszystko, czego potrzebuje. Moim zdaniem to właśnie przez niego Tom Junior stał się Voldemortem. Nigdy nie zaznał miłości, nie wiedział czym jest, więc uważał ją za słabość. To, kim, a raczej czym, się stał, było wynikiem tego, jak dorastał. A moim zdaniem ogromną winę ponosi w tym Tom Riddle Senior.
11. Tak. Ale nie w taką, o jakiej można przeczytać w Harrym Potterze. Uważam, że cały świat jest magiczny. To , że ludzie, żyją, myślą, kochają, jest magią. To, że rodzą się dzieci jest magią. Magią jest samo życie.

Nominowani przeze mnie:

Sol i jej "Uczeń miłości"
Jukira i jej "Podróż w czasie"
Mariposa Madri i jej "Tajemnice Mroku"
Setsu i jej "Spectrum"
Maiko i jej "Harry&Tom"
Daniel "Danny" King i jego "Harry Potter i moment zwrotny"
Queen of the wars in the stars i jej "Wszystko zaczęło się tego dnia"
Kiminari (Lady Sherin) i jej "Nie z wyboru" blogger/wattpad

Listę będę uzupełniać.

A teraz moje pytania:

1. Dlaczego postanowiłeś(-aś) pisać blog?
2. Z jaką postacią z Harry'ego Pottera jesteś w stanie się utożsamić?
3. Gdyby jutro miał się skończyć świat, a ty mogłabyś/mógłbyś zrobić tylko jedną, ostatnią rzecz, coby to było?
4. Gdybyś na bezludną wyspę miał(-a) zabrać Emmę Watson, Daniela Radcliffe, albo Toma Feltona, kogo byś wybrał(-a)?
5. Twoje największe osiągnięcie życiowe?
6. Czy czujesz, że jesteś szczęśliwy(-a)? Dlaczego tak/nie?
7. Co sądzisz o zalegalizowaniu związków partnerskich?
8. Gdybyś miał(-a) spędzić rok w jakimkolwiek kraju, który byś wybrał(-a) i dlaczego?
9. Kim chciałeś(-aś) być, kiedy byłeś(-aś) dzieckiem?
10. Czy wierzysz w przeznaczenie?
11. Coś, czego nienawidzisz najbardziej w swoim życiu?

Cieszę się z nominacji i mam nadzieję, że wy cieszycie się ze mną. Na komentarze do poprzedniego rozdziału odpowiem we wstępie do rozdziału kolejnego, który pojawi się... jeszcze nie wiem. Za około 2 tygodnie.;)

4 komentarze:

  1. Hej, jestem kobietą xD
    Wiesz, że niby te "najłatwiejsze" marzenia są najtrudniejsze xd? Ale widzę, że mamy podobnie.
    Wiesz, byłam ciekawa. Mój kolega bał się Buki z Muminków, z czego zawsze się śmiejemy.
    Mega oczy. Ja mam tylko jakieś tam oliwkowo podobne -.- Czemu świat nie jest sprawiedliwy?
    Co do TR seniora się zgadzam. Dupek xD
    A co do magii, to fakt.

    Dobra, a teraz, wstyd przyznać, jak dotąd nie skomentowałam opowiadania, a śledzę na bieżąco. Wiem, jestem straszna, ale nie moja wina, że leniwa ze mnie dupa ><
    Obiecuję jednak, że pod kolejnym rozdziałem skomentuje w całości. Teraz jedynie mogę zapewnić, że naprawdę podoba mi się twój styl. Między innymi za to cię nominowałam - styl, pomysł i prawdziwość. Bo na szczęście, wszyscy nie wymiotują tęczą, świat nie jest płaski, a Riddle odzyskał normalną facjatę xd. Bo jak sama nagroda mówi, przyznawana jest ona za wykonywanie "dobrej roboty". A ja i reszta twoich czytelników możemy to potwierdzić.

    Znad krzaczastych,
    Lau~
    Ps. Czy ta weryfikacja kodem jest aż tak potrzebna? Cały czas mam z tym problem ><

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, może rzeczywiście źle to napisałam. Pisząc "do niego" miałam na myśli do twojego bloga. Ale poprawię to, bo jak się czyta, to rzeczywiście brzmi, jak określenie płci. Przepraszam.
      A komentarzami się nie przejmuj. Nie musisz nic pisać, jeśli nie chcesz. Wystarczy, ze czytasz. Ale cieszę się, że podoba ci się opowiadanie.;)

      Usuń
  2. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jaką radoche miałam gdy zobaczyłam że jest to aktualizowany blog. Omg twój blog jest extra i czekam z niecierpliwością na więcej. Tak od siebie... to ja (nie wiem jak inni) lubię gdy Harry staje się naprawdę potężny. Fajnie by było gdyby Tom chociaż raz został zaskoczony przez swojego towarzysza. Myślałaś może żeby zrobić z Harrego animaga?

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę dodaj rozdział szybciej :D nie każ Nam czekać aż tak długo :) zostawiam adres mojego bloga - jest to forma pamiętnika i jeśli mogłabyś mnie tam informować o nowych notkach to byłabym wdzięczna :) a oto adres: http://takaruzelaskonczysiehustawka.blogspot.com/
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń