UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

wtorek, 4 lutego 2014

The Versatile Blogger Award! nominacja II

Kimichi!
Dziękuję ci za to wyróżnienie.

Ponieważ jest to już moja druga nominacja do tej prestiżowej nagrody, odsyłam was do pierwszej, gdzie znajdziecie zasady i nominowane przeze mnie blogi.
Postanowiłam nie zamieszczać tu moich nominacji, bo byłyby to dokładnie te same blogi, które pojawiły się poprzednim razem.

Daję wam za to 7 kolejnych informacji o mnie: 


1. Mam bzika na punkcie fioletowego koloru. Czasem moja obsesja zachodzi zbyt daleko...xd
2. Uwielbiam, kiedy ktoś bawi się moimi włosami, czesze je lub po prostu coś z nimi robi.
3. Wydaję nieprzyzwoite dźwięki podczas masażu... ale to jest tak przyjemne, że nie mogę się powstrzymać.
4. Strasznie nie lubię, kiedy facet zakłada nogę na nogę. To takie niemęskie....xd
5. Jak już tak o facetach to... uwielbiam niuchać nosem po męskich szyjach. A jak jeszcze jakaś przyjemnie pachnąca się trafi, to normalnie mnie odciągnąć nie można.xd
6. Kiedy byłam mała, to zawsze chciałam mieć własnego, ale takiego prawdziwego, pokemona...
7. Jeśli jakiś film mi się wyjątkowo spodoba, to mogę oglądać go na okrągło, aż w końcu jestem w stanie mówić dialogi razem z aktorami...;D

Ach! Mam nadzieję, że nie zszokuję was bardziej niż poprzednio.xd
Tak jak pisałam w poprzedniej notce, rozdział pojawi się pod koniec lutego.

Pozdrawiam was wszystkich i jeszcze raz dziękuję Kimichi za nominację.;)

3 komentarze:

  1. Mam tak samo jak ty z punktem 5 ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z punktami 1 i 7 to tak jak ja :) :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piczusiu mój kochany...gdybyś zobaczyła mój pokój...jedynym nie fioletowym aspektem są dwie zielone świeczki i białe okiennice...to już podchodzi pod psychozę XDD
    Ale z tymi szyjami mnie zagięłaś...wyobraziłam to sobie...he...hehehehehehehe! XDD
    ~Seme

    OdpowiedzUsuń