UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

sobota, 24 sierpnia 2013

Opóźnienie.

Hej!
Mam dla was złą wiadomość. Dwa dni temu ściągałam program z internetu i oczywiście ja, zdolniacha, ściągnęłam go razem z trzema wirusami. Nie mam pojęcia, co to za wirusy, ale laptop jest aktualnie w naprawie. Modlę się, żeby obyło się bez kasowania wszystkich plików, bo wtedy będę musiała pisać cały rozdział od początku. Gdyby nie to, to notka pojawiłaby się dziś, albo jutro, bo zostało mi tylko zakończenie.
Cóż, pociesza mnie jedynie myśl, że jestem na bieżąco z notkami na blogach, które czytam, dzięki cudownemu urządzeniu zwanemu tablet, ale uwierzcie, katorgą jest pisanie na nim czegokolwiek. No i nadal mam nadzieję, że po naprawie rozdział będzie na laptopie i zostanie tylko zakończenie.
Przepraszam za moje wybitne zdolności do psucia laptopa w każdy możliwy sposób. (Wiecie, on już przeżył spalenie dysku twardego i zalanie mlekiem...xd) Mam nadzieję, że wybaczycie mi dodatkowe opóźnienie.
Pozdrawiam,
Seya.;)

5 komentarzy:

  1. Tobie można wybaczyć wszystko (:
    Niech laptop szybko wraca do sprawności (:
    Trzymaj się, buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać, miejmy nadzieje, że nic nie usuną.
    Mój laptop też dużo przeżył jednak nadal jest sprawny, trzyma się staruch xD
    enyłej trzymam kciuki za szybki powrót :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko Ty masz zdolności do psucia komputerów. Moje poprzednie urządzenie, laptop, pierwsza awaria spotkała po niecałym miesiącu. Pierwsza zainstalowana na nim gra, w ogóle pierwsze użycie w celu grania i trach! - nagle cały ekran czarny, nie wiem, co się dzieje. To było coś z kartą graficzną, ale nie pamiętam, co konkretnie, bo to dawno było. Później został zalany sokiem kaktusowym. Przynajmniej raz spadł mi z biurka. Urwał się zawias. Bateria całkowicie umarła. Ze dwa razy system padał i trzeba go było od nowa stawiać. Zasilacz się zepsuł i powodował zwarcia. No i spomiędzy klawiszy można było całą Afrykę wyżywić...

    Jeśli masz pliki zapisane na partycji systemowej, to lepiej módl się, żeby ponowne stawianie systemu nie było konieczne (wtedy wszystko z tej partycji zniknie). Jeśli masz na jakiejś innej, to raczej możesz spać spokojnie.

    Życzę szybkiego powrotu laptopa do zdrowia, a Tobie Weny (oczywiście jak już laptop będzie czynny, bo Wena bez możliwości pisania jest straszne).
    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alice, jest mi bardzo miło wiedzieć, że nie tylko mnie się przydarzają takie rzeczy. Jeśli chodzi o zawias, to jest on złamany już od dawna, ale jeszcze się trzyma, więc póki co jestem dobrej myśli. A zasilacz? Jest w całości oklejony taśmą izolacyjną.xd I klawiatura... tak... Czasem nie mogę nacisnąć jakiegoś klawisza, bo jakieś okruchy się pod nim znajdują... Kiedy mój brat patrzy na mojego laptopa, to ma chęć mordu w oczach. I ja naprawdę nie rozumiem, w czym przeszkadzają mu odciski palców na ekranie...xd
      Wszystkim dzięki za zrozumienie.;)

      Usuń
  4. Witam, kocham yaoi i Twoje opowiadanie. Jest wprost idealnie, świetnie piszesz i wprowadzasz w szybki stan zaciekawienia co stanie się dalej i tym podobne. Życzę szybkiego powrotu i zaczynam akurat też yaoi o tych samych bohaterach i zapraszam : harry-and-tom.blog.pl

    Jesli już zajrzysz to mam nadzieje, że się spodoba, chodź dużo tam tego nie ma c:
    Pozdrawiam!

    Maiko

    OdpowiedzUsuń