UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

wtorek, 31 lipca 2012

Info

Witajcie!

Wiem, że już sporo czasu minęło od ostatniego rozdziału, ale kompletnie nie miałam czasu, żeby się zabrać za jakieś porządne pisanie. No a wy jakoś nie za bardzo zachęcacie mnie komentarzami. Mam wrażenie, że piszę coraz gorzej, skoro ostatnio pojawia się tylko jeden komentarz pod rozdziałem...
No dobra, już nie marudzę. Obiecuję, że dodam kolejny rozdział najdalej 14 sierpnia. Ogólnie rozdział już jest napisany i zbetowany, ale muszę jeszcze poprawić pewien fragment i dopisać zakończenie.
Mam nadzieję, że ktoś jeszcze czyta mojego bloga, a nie wpada tu przez przypadek. No i że ci, którzy go czytają, lubią go.
Ok, teraz już naprawdę przestaję marudzić i zabieram się za pisanie.

Pozdrawiam,
Seya.;)

7 komentarzy:

  1. Witam. Dzień dobry. Heyho !
    Nie wiem jak zacząć, bo pewnie komentarze w stylu; 'Super blog', 'podoba mi się', 'fajnie piszesz', już słyszałaś, i to wiele razy.
    A nie chcę być jakaś przereklamowana w wypowiedzi, oj nie ;)
    Twojego bloga zaczęłam czytać już od pierwszej notki, jaka się na nim pojawiła, ale jakoś nigdy nie miałam okazji skomentować.
    Także przechodząc dalej. Jestem ogromną fanką pary/pairing'u, który przedstawiają sobą postacie; Tom Riddle i Harry Potter.
    Moje serducho ubolewa tylko, że blogi, fora i inne portale, które przeszukałam od dechy do dechy, nie posiadają z nimi jakichś dłuższych tekstów. Fakt są jeszcze tłumaczenia, ale niektóre z nich nie są nawet doprowadzane do końca, a szkoda.
    Dlatego cieszę się, że piszesz i mogę czytać Twoje opowiadanie :) Historia tak bardzo mnie zaciekawiła, iż nie mogę się doczekać następnego kapitelu. Nie ma także błędów i w ogóle warto tutaj zaglądać !^^
    Mam nadzieję, że nie zaprzestaniesz pisania. I nie mówić mi tu, że piszesz 'coraz gorzej'! :)
    Pozdrawiam, weny i pomysłów życzę !
    Moony

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż 14 sierpnia, ale dobra poczekam cierpliwe, czuje to brak czasu i wgl. Ale ja biedna wchodzę tu czasem parę razy w ciągu dnia i marzę o nowym rozdziale, ale oke jak cierpliwa jestem :D. I nie piszesz gorzej nawet tak nie mów, bo Cię znajdę i zjem ;p.
    Życzę dużo ochoty do pisani i czego tam jeszcze potrzebujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie ty moje.
    Ja ci dam mówić, że piszesz coraz gorzej!!! W dupsko ode mnie dostaniesz i się skończy. "Coraz gorzej piszę." Yhym, taa, jasne. Przestań ściemniać i do roboty. Czytelnicy nie będą czekać wiecznie. ;P
    Przeczytaj sobie jeszcze raz komentarz Crou. Przeczytałaś? To przeczytaj jeszcze raz. Dotarło, czy mam cały jej komentarz przeliterować?! Swoją drogą to wielkie dzięki Crou - może to podniesie autorkę na duchu i wstawi szybciej nowy rozdział. ;P
    No, kobieto udało Ci się mnie wkurzyć. Ja wiem, że mnie zdenerwować to nie problem, no ale Tobie udało się podwójnie. Wdech, wydech, wdech, wydech...już mi przeszło.
    Koniec tego jakże wiele wkładającego do Twojej twórczości komentarza.Nie będę tutaj chrzanić o tym jaki to jest fajny blog i super opowiadanie, bo moje zdanie na ten temat znasz.
    Strzałka,
    ~Tirea

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz jeszcze cztery dni <3
    Sorki, musiałam to napisać XD
    I Ty już wiesz co ja sądzę o Twoim opowiadaniu, ale... Dobra, powtórzę się, jest świetne ;d
    Zgrabnie unikasz wszelkich zarzutów wobec Toma dlaczego Harry ma do niego NIE dołączać, ach!
    Pomysł fajny, naprawdę ciekawy, i czekam na część dalszą jego realizacji ^.^
    Wracaj czym prędzej z pełną weną, pięknym rozdziałem i mnóstwem sił, chęci oraz czasu na tworzenie kolejnych równie ślicznych części :D
    Pozdrawiam serdecznie, Sakk z http://hp-i-cena-prawdy.blogspot.com

    PS. Wiesz, że figurujesz na mojej liście linków? XD Mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza. W końcu świat musi poznać tak dobre opowiadanie, co nie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu tutaj też mi dało Anonimowy, no?! Dobrze, że się zawsze podpisuję na dole, ale nie rozumiem, NO! Wrrr. Durny sprzęt, o! Przepraszam, trzeba mi było się wyżyć ^^
      A Ty pisz coś (przepraszam XD).
      Pozdrawiam raz jeszcze.
      [Ciekawe czy i tym razem da mi ANONIMOWY?! W każdym razie to JA, Sakk! Ach]

      Usuń
  5. Nie przejmuj się małą ilością komentarzy. Często tak jest na początku, przy pierwszym blogu. Później przybędzie czytelników, uwierz mi :) No właśnie, dzisiaj właśnie przybyła do ciebie nowa czytelniczka, czyli ja. Nie było dużo rozdziałów do pochłonięcia, więc zrobiłam to w krótkim czasie. Opowiadanie bardzo mi się podoba. Jest wciągające, dobrze opisane. Dumbledore jako ten zły i Riddle jako ten dobry jest jednym z opowiadań, które bardzo lubię. Czekam niecierpliwie na jakiś większy wątek Harry/Tom w kontekście związku, nawiasem mówiąc, mój ulubiony paring yaoi zaraz za Drarry. Mam jeszcze nadzieję, że Syriusz oprzytomnieje i przejdzie na stronę Harry'ego i Voldemorta, bo jest moją ulubioną postacią i chciałbym zobaczyć go w twoim opowiadaniu jako tego stojącego po właściwej stronie, wspierającego Pottera. Może mogłabym się dowiedzieć, tak pokrótce, co chcesz z nim zrobić? Tak ładnie proszę ^^ Czasami twoje teksty mnie rozwalają. Reakcja śmierciożerców na wieść o tym, że Harry jest zastępcą Toma - bezbłędna. A co do miniaturki, końcówka rozłożyła mnie na łopatki xD Tak, napisz sequel, to może być ciekawe ;D
    Życzę ci dużo pomysłów i weny na dalsze rozdziały, dodaję cię do linków, czekam na kolejny rozdział i zapraszam do siebie :)
    bitwa-mysli.blogspot.com
    PS. Pewnie będę komentowała, bo ostatnio staram się robić to regularnie, ale gdyby nie było komentarza to znaczy, że dopadł mnie mega-leń xD

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Rockową..:D nie każdemu chce się pisać komentarze ale uwierz mi że czytają... i na pewno są zachwyceni. Każdy rozdział jest coraz lepszy i nie ma mowy o tym że mogłabym się mylić! ;P Nigdy więcej tak nie pisz! i nigdy nie przestawaj pisać chociażby dla nas - stałych bywalców :)) Pamiętaj żę jesteśmy z tobą i cię kochamy!! :** Nie zapominaj więc o nas i pisz dalej :)) Życzę jak zwykle z resztą (;P) weny, czasu i możliwości :) Pozdrawiam ciebie i twoje bety bardzo gorąco:))

    OdpowiedzUsuń