UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

piątek, 25 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

Moi Kochani!
Chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia, szczęścia, żeby Wasze życie było pasmem sukcesów, a porażki były Wam obce. Niech te święta będą dla Was czasem miłości i radości. Mam nadzieję, że Mikołaj przyniósł Wam mnóstwo prezentów i że tam, gdzie mieszkacie, spadło choć trochę śniegu (ale będąc realistką łączę się z Wami w tęsknocie za nim).

Wesołych Świąt!

I wybaczcie mi, że dopiero teraz wstawiam ten post, ale wcześniej nie miałam czasu, jak to w święta.:)

11 komentarzy:

  1. Kiedy masz zamiar dodać następny rozdział? Nie zeby cos ale ile mamy czekać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj się zgodzę z przedmówczynią, przerwy między rozdziałami są ogromne. Rozumiem jeśli są spore np w Desiderium Intimum, ale rozdział po opublikowaniu jest ogromny, te niestety są bardzo krótkie. Niestety tak się skarżę i marudzę ale rozwiązania nie widzę, jeśli nie zaczniesz pisać rozdziałów szybciej. Niby mogłabym powiedzieć żebyś napisała cała i dopiero wtedy publikowała, ale z drugiej strony szkoda usuwać z neta te rozdziały które już są. Wiem też że wena to czasami suka, odwróci się od nas i nie przyjdzie nawet za kasę. Podsumowując dobrze by było gdybyś jakoś zaszantażowała wenę i znalazła trochę czasu żeby skrobnąć rozdziały częściej.

      Usuń
    2. Szczerze, to nawet nie chce mi się odpowiadać na ten komentarz. Pisałam już niejednokrotnie, dlaczego rozdziały są teraz tak rzadko i dlaczego nie mogę tego zmienić. Nie będę się powtarzać, bo to najwyraźniej bez sensu.

      Usuń
  2. Dziękuje :) Niestety śniegu nie ma ani trochę.
    Tobie również życzę Wesołych Świat, spełnienia marzeń, dużo weny oraz czasu i przede wszystkim przyjemności z pisania, gdyż jest to najważniejsze :). Jeszcze raz Wesołych Świąt

    Pozdrawiam Nerra M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo miło z Twojej strony ♡
    Opóźnione życzenia również ode mnie, dużo weny i wszystkiego, co tylko sobie wymarzysz =^.^=
    Bardziej niż za śniegiem tęsknię za Twoją twórczością, ale ej! Przecież w końcu się doczekamy! :D
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDO, CUDO, CUDO, CUDO. CAŁE OPOWIADANIE TO PO PROSTO CUDEŃKO.
    Trafiłam tutaj parę dni temu po prostu z nudów. Mało które opowiadania potrafią mnie w sobie rozkochać, jednak temu się udało. Moja ocena 10/10. Od ostatniego rozdziału minęło trochę czasu, ale ja wierzę, że za pojawi się coś nowego. Było by mi ogromnie szkoda, gdybyś urwała opowiadanie. Złapało mnie za serduszko, jest momentami wrecz urocze i przesłodkie. Zakochałam się w paringu wilków, po prostu ajjj. A Harry i Tom tutaj, to takie dwa cukiereczki. Podoba mi się, że nie zrezygnowałaś z tej mrocznej cząstki Riddla. Taki, jak jest, jest świetny. Potrafi tupnąć nogą, ale dla Harrego jest aniołem <3. Moja wyobraznia szaleje i zadaje pytanie CO BĘDZIE DALEJ? Dlatego błagam, nie poddawaj mi się tu i kiedy znajdziesz odrobinkę czasu zrób nam oczekującym tę przyjemność i napisz coś *.*
    Chociaż to miłe, że pamiętałaś, żeby napisać życzenia na święta (mam nadzieję, że mineły Ci miło, spokojnie i rodzinni). To znak, że nie zamierzasz nas zostawić (tak myślę)
    Pozdrawiam, życzę dużo weny. Dużo. Ogromnie dużo Ci jej zyczę. I motywacji. Trzymaj się cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    ach, nie miałam jak złożyć Tobie życzeń więc nadrobię to teraz... noworoczne, ale mogą jeszcze być ;] życzę Tobie aby ten rok był jeszcze lepszy, niech marzenia, pragnienia staną się rzeczywistością...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem dlaczego piszesz tak wolno i zadko cos dodajesz ale mam pewne uwagi...
    Porownalam sb twoje pierwsze notki i ostatnie i te ostatnie zaczynaja sie troche psuc
    Pozatym rozumiem ze niemasz czasu ale wedlug mnie osoby ktore niemaja czasu na pisanie i maja dodawac notki co pol roku to niech sie za to nie biora bo tylko nas denerwuja
    Niemowie tez ze masz przestac posac lub porzucic bloga gdyz jest on jednym z moich ulubionych
    Lecz jesli go skonczysz a bedziesz chciala pisac cos jeszcze majac do dyspozycji tyle czasu co teraz to lepiej nie zaczynaj
    Lub napisz caly i kieeeeeedys bedziesz wrzucac co tydzien nowy rozdzial

    Margo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że dziękuję, ale w zasadzie nie mam za co dziękować. Na przyszłość proszę o niedawanie mi takich rad, ponieważ nic one nie wnoszą, a tylko irytują. I przypominam, że nikogo nie zmuszam do czytania mojego bloga.
      A jeśli będę chciała zacząć pisać coś nowego, to zrobię to bez względu na to, czy się to komuś będzie podobało czy nie.
      Gdybyś naprawdę rozumiała moją sytuację, nie dodałabyś komentarza o takiej treści.

      Usuń
    2. Osobą, która po polsku pisać nie potrafi nie ma się co Seya nawet przejmować ;)

      Usuń