UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

wtorek, 9 maja 2017

Info

Moi Drodzy!
Wiem, że wszyscy niecierpliwie czekacie na kolejny rozdział i przepraszam, że nadal go nie wstawiłam. Już dawno zaczęłam go pisać, jednak jakiś czas temu spotkała mnie pewna tragedia, o której nie chcę Wam tutaj opowiadać, ponieważ to moja prywatna sprawa, poza tym nie wydaje mi się, żebyście chcieli o tym czytać. Moje emocje są teraz rozbite i nie jestem w stanie niczego napisać.
Nie wiem, kiedy pojawi się kolejny rozdział. Muszę się najpierw pozbierać po tym wszystkim, co się wydarzyło. Mogę Wam jednak obiecać, że rozdział pojawi się na pewno, ale za jakiś czas, którego nie potrafię sprecyzować. Nie zawieszam bloga, ponieważ nie wiem, kiedy powrócę do pisania. Nie martwcie się, nie każę Wam czekać w nieskończoność. Powiadomię Was, edytując tę notkę, kiedy tylko powrócę do pisania.

Pozdrawiam Was wszystkich i dziękuję, że wciąż ze mną jesteście.

Seya

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro z powodu tego co ci się przytrafiło (cokolwiek to było). Nie musisz się spieszyć z rozdziałem, wstaw jak będziesz gotowa.
    Eaze

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się. Myślę, że wszyscy rozumiemy, że w życiu czasami zdarzają się takie sytuacje, że człowiekowi jest ciężko i potrzebuje czasu, żeby odzyskać wewnętrzną równowagę.
    Podpisuję się pod treścią komentarza powyżej.
    Pozdrawiam i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    nie przejmuj się, rozumiem (i mam nadzieję, ze inni też), ze w życiu zdarzają się takie sytuacje, ze jest ciężko i potrzebuje czasu dla siebie...
    nie spiesz się jak będziesz gotowa to wstawisz rozdział...
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykto mi i to bardzo. Skoro to toba tak watrzasnelo, to rozumiem, ze potrzebujesz czasu. Powolutku i bedzie lepiej :)
    Mam nadzieje, ze bedzie dobrze. Bede czekac na twoj wielki powrot :* nie musisz sie spieszyć. To musi przyjsc samo, nie wymuszone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cokolwiek się przydarzyło jesteśmy z Tobą. Cała Twoja blogowa rodzina :)

    Niecierpliwie czekam na nowy rozdział ale przede wszystkim trzymam kciuki, żeby wszystko się dobrze ułożyło.

    Wierna
    Lady Kadavra

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi z powodu tragedii jaka Cię spotkała. Wiedz że wszyscy jesteśmy z Tobą. Wszystko się ułoży ale na to potrzeba czasu. Także trzymamy kciuki za Ciebie i wierzymy że wszystko będzie dobrze. Opowiadaniem się nie martw. My to rozumiemy. Nic na siłę więc tak jak piszą poprzednicy czekamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuję się do reszty. Cokolwiek się stało współczujemy Tobie. Czekamy także na rozwój akcji w opowiadaniu.
    Całuski
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie było mnie tu całkiem spory kawałek. Podpisując się pod szanowne osoby u góry mogę Cię zapewnić, że nikt nie zamierza mieć jakichkolwiek pretensji o brak rozdziału (musiałby być bez grama empatii). Poczekamy - nic nam się nie stanie, a Ty dasz radę się wygrzebać z całej tej sytuacji, nieważne co by nią nie było.
    Pisanie na siłę, kiedy ma się ochotę na schowanie głowy pod poduszkę i niewychodzenie z pokoju nigdy nie wychodzi dobrze - wiem, bo mówię z własnego doświadczenia.
    Nie chcę składać wyrazów współczucia, bo znając życie tylko bardziej bym Cię dobiła, ale życzę, żeby wszystko się naprostowało. Przecież wiesz, że Twoi czytelnicy Cię kochają i nigdy nie opuszczą, prawda? Mam nadzieję, że o tym nie zapomniałaś.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteśmy z Tobą.Wszyscy Twoi czytelnicy. Będzie dobrze :)
    Serdecznie pozdrawiam
    Tivav

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh, Zaczne od początku. trafiłam na bloga przez przypadek a jako że lubie poznawać nowe historie a zwłaszcza gdy Dumb jest zły to zaintrygowało mnie to opowiadanie. Doskonale oddajesz emocje bohaterów.Liczne zwroty akcji również są genialne. Jedyne czego można żałować to to iż w takim momencie musialaś przerwać, ale prznajmniej jest na co czekać.
    Życie prywatne zawsze jest ważniejsze od wszystkiego innego więc nie przejmuj się że nie możesz dodać nowego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,
    kochana niczym się nie przejmuj, wstawisz rozdział kiedy tylko będziesz mogła... ja będę czekać...
    rozumiem wzszystko (i mam nadzieję, ze inni też), że w życiu zdarzają się takie sytuacje, że jest bardzo ciężko i potrzebuje się czasu dla siebie...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy właściwie nie komentowałam twoich prac, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :)
    Chcę cię zapewnić, że zapewne nikt nie ma do Ciebie pretensji, że nie dodałaś rozdziału. Wszyscy wiemy, że sprawy rodzinne, prywatne są ważniejsze i nie należy ich odkładać na bok. Na pewno każdy czeka z niecierpliwością na kolejny rozdział, ale dodaj go kiedy będziesz gotowa i poukładasz sobie wszystko.
    Osobiście dodam jeszcze kilka słów na temat opowiadania.
    Naprawdę jest to najlepsze opowiadanie jakie kiedykolwiek czytałam. Jest naprawdę wciągające i aż trudno jest nie wracać do niego, i nie zacząć je czytać od początku, poniewaz łał, jest niezwykłe (przeczytałam je chyba z 20 razy, ale cii)

    Dużo weny słońce oraz wytrwałości ❤��

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej,
    droga autorko 5ak wiem, nie przeczytałam jeszcze całości, ale postanowiłam napisać tutaj parę słów...
    niczym się po prostu nie przejmuj, potrzebujesz czasu dla siebie rozumiem to (i mam nadzieję, że inni też), w życiu zdarzają się takie sytuacje, że jest bardzo ciężko i jedyne o cztm się myśli to o sobie... wstawisz rozdział, kiedy tylko będziesz mogła... ja będę czekać... (a jeszcze mam sporo do na drobienia)
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć :)
    Czytałam Twoją pracę jeszcze gdy nie był skończony pierwszy tom, potem zrobiłam sobie dłuższą przerwę, gdyż nie mogłam się doczekać kolejnych postów. Tak jest i teraz, czekam z niecierpliwością, po przeczytaniu całości po raz kolejny (jakieś ostatnie dwa dni czytania). Jednak wiem, że życie daje w kość, więc jedynie mam nadzieję, że kiedyś dokończysz tę historię. Masz dobry styl pisania, który w miarę upływu rozdziałów się poprawił, dość bogaty język, a także ciekawie zarysowaną fabułę. Pozdrawiam i życzę czasu, aby móc wszystko wykonać, co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń