UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

niedziela, 31 maja 2015

Pomaganie jest COOL!

Moi Kochani!
Zostałam poproszona o powiadomienie Was o pewnym projekcie. Uwielbiam udzielać się społecznie i pomagać, więc z chęcią przekazuję wiadomość i Was również zachęcam do pomocy i przekazanie dalej tej wiadomości.:)
Jest ktoś, kto potrzebuje waszej pomocy, by móc pomagać chorym dzieciom w Zambii. Zarówno wyjazd, jak i przygotowania do niego, wymagają wysokich kosztów. Wesprzeć projekt można już od złotówki, a im wyższa kwota, tym ciekawsza nagroda za pomoc. Możecie małym nakładem pracy zrobić bardzo wiele dla bardzo wielu.
Jeśli lubicie spełniać marzenia i pomagać dzieciom, nawet jeśli robicie to pośrednio, to zajrzyjcie na stronę.
I pamiętajcie! Uśmiech dziecka, do którego ktoś wyciągnie pomocną dłoń, jest bezcenny. Możecie zapewnić tym chorym maluchom profesjonalną pomoc medyczną, dzięki której będą miały szansę na lepsze życie, lub - co smutne - w ogóle na życie.

Pozdrawiam Was serdecznie i koniecznie zajrzyjcie na stronę, bo pomaganie jest COOL!!!



13 komentarzy:

  1. W pelni popieram takie akcje jak i biore w nich udzial ;****
    Lecz z racji tego ze wchodze tu codziennie spodziewalam sie czegos innego :(

    Margo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, według mnie to żałosne -_- Nigdzie nie jest napisane, że skoro przeczytałeś/łaś ten komunikat to od razu MUSISZ pomóc. Seya tylko poinformowała, że jest możliwość pomocy. Poza tym określenie "takim murzynom" jest chyba trochę, według mnie, rasistowskie. Nie obchodzi cię los dzieci z Afryki to zignoruj tego posta, a nie strzelaj focha. Według mnie to bardzo piękna akcja, bo nie wszyscy mieli szansę urodzić się w bogatym, albo przynajmniej średniozamożnym państwie. Twój koment pokazuje tylko jakim jesteś człowiekiem -_-
      Pozdrawiam
      Ginger

      Usuń
    2. Ginger, dziękuję za szybką interwencję. Mam podobne odczucia.
      A anonimowego autora tego obrzydliwego komentarza proszę o niewchodzenie na mojego bloga. Skoro nie podoba Ci się treść moich postów, nawet jeśli nie mają one nic wspólnego z moim opowiadaniem, to nie chcę uprzykrzać Ci życia. Zresztą ta strona jest dla ludzi tolerancyjnych i jakikolwiek przejaw wrogości jest niemile widziany. Jestem bardzo tolerancyjną osobą i mam wielki szacunek do ludzi i wszystkich istot żyjących. Tego samego oczekuję nie tyle od moich czytelników, ile od komentujących.Jeśli ktoś nie jest wstanie wykazać się odrobiną tolerancji dla jakiejś "inności", to niech nie wypowiada się na moim blogu. Takie komentarze będą usuwane. Dodałam już odpowiedni punkt do regulaminu, żeby nie było co do tego wątpliwości.

      Usuń
  3. Wchodzę na tego bloga raz na kilka dni - mam go w zakładkach i tak machinalnie sprawdzam je po kolei. Dzisiaj znowu się tu pojawiłam i tak sobie pomyślałam: "kurcze, co to za blog? o czym to jest?" i musiałam się cofnąć kilka rozdziałów żeby się zorientować o czym w ogóle piszesz. To jest odpowiedź na to, o czym mówiłaś w odpowiedzi na komentarz kogośtam - że piszesz dla siebie. Jasne, piszesz, nie mówię że nie, piszesz też całkiem fajnie. Ale ta osoba miała rację, ludzie zapomną i niewielu wróci. A mimo wszystko, z doświadczenia wiem że milej jest jak komentuję niż jak publikujesz a nikt nie czyta.

    I nie, nie jest to komentarz w którym namawiam do pośpiechu i wstawienia notki. Po prostu zwracam uwagę na coś - wydaje mi się - jednak istotnego, skoro wzbudziło w Tobie wcześniej taki sprzeciw.

    Życzę powodzenia we wszystkim i bardzo udanego weekendu :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe sprostowanie. Mi nie chodziło o to, że kompletnie nie zależy mi na komentarzach i że nie lubię, gdy ktoś mnie pospiesza, tylko o brak taktu i kultury. Ja nie znoszę chamstwa i na to chciałam w szczególności zwrócić uwagę. To miłe, kiedy ktoś wpada i pisze, że usycha z tęsknoty za kolejnym rozdziałem. Jednak gdy ktoś pisze, że albo wstawię kolejny rozdział, albo stracę czytelników, to już nie jest miłe i tak jak wspominałam, odechciewa mi się pisać po czymś takim. Tym bardziej że wielokrotnie mówiłam, że na pierwszym miejscu stawiam moje życie prywatne i zawodowe, hobby schodzi na drugi plan. Nie ma nic złego w prośbie o wstawienie kolejnego rozdziału, ja po prostu nie jestem w stanie przejść obojętne obok chamstwa.

      Usuń
  4. Fajnie, że ktoś jeszcze myśli o innych :) Co prawda moją pierwszy reakcją było "Czyli to nie rozdział...", ale szybko mi przeszło.
    Naprawdę cieszę się, że to dodałaś bo w ten sposób wszyscy widzimy, że poza talentem do pisanie masz też złote serce :)
    W każdym razie mam jedno pytanie co do opowiadania:
    Uda Ci się coś dodać w lipcu?
    Życzę duuużo weny!
    /Adelaide

    OdpowiedzUsuń
  5. hej kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie obcowanie Harry'ego z Tomem?! No ja się pytam: GDZIE?!! Ja już w takim stanie, że ja nie mogę, doczekać się nie mogę i dużo więcej nie mogę a tu nie ma ciągu dalszego... Na Salazara jaki bulwers 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy rozdział nowy?:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo? Kiedy rozdzialik? Piszesz fantastycznie i to by był okropny ból gdyby sie okazało, że nie zamierzasz już pisać :C. Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń