UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

niedziela, 6 kwietnia 2014

Nowy wątek w opowiadaniu.

Hej!
Niestety, to nie jest nowy rozdział.
Ale mam do was pytanie.
Ostatnio wpadł mi do głowy pewien pomysł. Ale nie jestem pewna, czy chcielibyście, bym go zrealizowała. Chodzi o motyw pierwotnych, czy raczej pierwszych wampirów, obecny w Pamiętnikach Wampirów. Nie mam zamiaru przytaczać w opowiadaniu całej historii opowiadanej w serialu. Chodzi mi o sam motyw rodziny pierwszych i o ich postacie. Właściwie to bardzo chciałabym to wykorzystać, szczególnie postać Niklausa.
A moje pytanie brzmi, czy wy chcielibyście, bym to zrobiła?
Cóż, nie chcę, by ktoś przestał czytać, ponieważ wybitnie nie chciałby widzieć tego w moim opowiadaniu. Bez tego wątku też dam radę, ale będzie się mniej działo. Wszystko zależy od was. Po prawej stronie znajduje się ankieta. Serdecznie was proszę o oddanie głosu. Ankieta potrwa dwa tygodnie, licząc od dziś.;)
Pozdrawiam,
Seya.

22 komentarze:

  1. Gdybyś przynajmniej skrótowo wytłumaczyła o co chodzi, to mógłby być dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze to dobry pomysl. Ja pamietnikow nie ogladalam/czytalam wiec jesli wplotlabys jakies barwne wyjasnienie, to mogloby byc na prawde ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście za wampirami nie przepadam, ale jeśli dla fabuły wyjdzie to na korzyść, to w sumie nie mam nic przeciwko ;). ale chyba raczej wolałabym, jeżeli obyłoby się bez wampirów. Już z kilku blogów musiałam uciekać przez wampirki. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział i dużo weny ;*
    Nanni

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz to na co masz ochotę i wenę .
    Ale nie porzucaj bloga plis
    Jacki Perla
    Trochę dziwnie ale wielu autorów porzuca blogi

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak, wampirów nie będzie dużo. Właściwie to chcę wykorzystać jedynie postać Klausa i, szczerze mówiąc, myślę, że mój pomysł może się wam spodobać ze względu na pewne... hm...okoliczności. Nie chcę wam zdradzić, o co konkretnie mi chodzi, ale wampiry nie będą w tym opowiadaniu na pierwszym miejscu.;)
    I nie zamierzam w ogóle przytaczać historii "Pamiętników wampirów", chodzi jedynie o Klausa i jego cechy charakteru, reszta nie ma dla mnie żadnego znaczenia, więc nie musicie się bać, że zaraz zacznę pisać o zupełnie czym innym.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam Pamiętników Wampirów, pisz tak, żeby Tom i Harry byli razem :D
    A jeśli w tle mają biegać krwiopijcy to luzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę wielce uradowana móc przeczytać coś o nim :) Klaus i Tom w jednym opowiadaniu lepiej być nie może.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam Pamiętniki i szczerze to sądzę że mogłabyś zepsuć swoje opowiadanie wprowadzając do niego Klausa jako pierwotnego wampira. Tak jak ktoś już wyżej napisał - ja też przestawałam czytać wiele dobrych blogów kiedy wprowadzane zostały wampiry (niektórzy posuwają się nawet do wprowadzania do fandomu ludzi-elfów czego pojąć nie mogę)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak, tak! Zrób to,zrób to! Fenomenalny pomysł. A może jeszcze jakies inne istoty mroku np. Nekromanci?? Dominikamaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaak! Uwielbiam Klausa i gdyby pojawił się w tym opowiadaniu to byłabym przeszczęśliwa ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie! nie zgadzam się ! mam dosyć pamiętników.

    OdpowiedzUsuń
  12. w trzy dni przeczytałam twoje opowiadanie i uważam, że jest boskie. To moje pierwsze opowiadanie z Harrym i Tomem i muszę powiedzieć, że strasznie się wkręciłam. Zawsze myślałam, że ten paring jest beznadziejny, ale po twoim opowiadaniu chce tego jak najwięcej przeczytać, więc chyba dziękuje :)
    czekam na kolejne rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może wyjść z tego coś ciekawego. Postać Klausa jest interesująca, więc jak najbardziej. Ma świetny charakter i w ogóle cały jest świetny. Jestem bardzo za, że aż za ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chce nowy rozdział... Ale bez jakiś pamiętników wampirów... przez tą całą mode na nich nie mam ochoty na nic co jest z nimi związane. Jestem skrajnie na nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej co wy chcecie od Pamiętników?! Fajne są! Moim zdaniem to dobry pomywł. Klaus jest taki trochę zły więc będzie kolejny czarny charakter. Można też dodac Bonnie jako np.zaginioną siostre Pottera. I chciałabym żeby Bonnie była z Damonem. Proszę! Zrobisz to dla mnie? Cichej wielbicielki? Dominikamaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale zamierzam wprowadzić jedynie postać Klausa. Wiesz, czasem co za dużo, to niezdrowo. Ale mogę zdradzić, że będzie on po stronie Toma, zatem nie do końca będzie taki czarny.;)

      Usuń
    2. Cóż w życiu nie można mieć wszystkiego,bo o co byśmy walczyli? Zadowole się Kausem. A jego siostra- Rebekah czy jakoś tak- też będzie? Dominikamaja

      Usuń
    3. Nie, nie planuję wprowadzać innych postaci. Potrzebny jest mi tylko Klaus.;)

      Usuń
  16. Kategorycznie nie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy "wakacyjna wpadka cz.2" ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Cię moja droga. czytam Twojego bloga dosłownie od wczoraj (przy okazji zarazilam jeszcze mojego chłopaka :) ). Baaaardzo mnie zaciekawil. zawsze z parringow byłam za Dramione. Twoją stronę znalazlam dawno temu, ale cieszę się że ją wykopałam spowrotem. Życzę Ci weny, i żebyś już tak laptopa nie męczyła ;). oczywiście powodzenia na studiach. mam nadzieję na jakiś rozdział okołopoświąteczny :) Pozdrawiam i caluję

    OdpowiedzUsuń