UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

poniedziałek, 18 listopada 2013

Zróbmy to razem!

Hej!
Mam dla was propozycję zabawy mikołajkowej. Pomyślałam, że fajnie byłoby stworzyć wspólnie jakieś opowiadanie, oczywiście slash, dla którego tłem będą mikołajki.
Na czym miałaby polegać zabawa? Cóż, najpierw ustalimy główną parę. Do wyboru daję wam trzy:
Harry & Tom
Harry & Draco
Harry & Severus
Jeśli macie jakieś swoje typy, wpiszcie je w komentarzach. Parę wybierzemy oddając głosy w ankiecie, którą zamieszczę, jeśli będziecie chcieli takie opowiadanie stworzyć.
Po ustaleniu pary wstawię wątek z początkiem opowiadania, a każdy, kto będzie miał ochotę, wpisze kolejny kawałek w komentarzu. Na koniec skleję wszystko w jedną całość i zobaczymy, jakie cuda z tego wyjdą.
Co wy na to? Czekam na odpowiedzi do piątku (22.11.2013); w sobotę lub niedzielę, jeśli wyrazicie aprobatę, pojawi się ankieta.
Pozdrawiam,
Seya.;)

24 komentarze:

  1. Ja jestem bardzo na tak z tym pomysłem! I stawiam na parę Harry & Tom, taka tam oczywistość. =3 A jakby niewypaliło to Harry & Draco również mi odpowiada xD Z resztą lubię pisać opowiadania grupowe, więc raczej wczuję się w większość xP
    Przy okazji błagam o wybaczenie. Przysięgam nadrobić zaległe rozdziały, ale szkoła mnie zjadła :< Prawie, że dosłownie xD Może jeszcze dzisiaj mi się to uda, a jak nie to jakoś w najbliższym czasie to zrobię. Tylko powtórzę angielskie i chemię i... biologię.
    Boże.
    No nic, przepraszam raz jeszcze.
    Życzę ci weny i motywacji do dalszego pisania! C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!
    Jak tylko pojawi się ankieta głosuję na parę Harry&Tom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, ze tak :) czekam na ankiete. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł mi się podoba, aczkolwiek ze względu na mój wiek i obecny stan umysłu (gimbus), nie będę się udzielać, a pozostanę jedynie czytelnikiem. Z moich "dzieł" gimbusiarstwo czuć na kilometr (przynajmniej taka jest moja subiektywna opinia), więc wolałabym zaoszczędzić wszystkim czytania wytworów mojego piętnastoletniego umysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój. Przecież nie będziesz pisać całego dzieła, tylko kilka zdań. Zresztą ja to i tak potem będę betować, więc nic się nie martw i dodaj fragment od siebie.;)

      Usuń
  5. Fajny pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł w 100% mi się podoba~! Najbardziej preferuję parę HP/TMR, Drarry troszeczkę mniej, ale do Severitusa jeszcze nie jestem przekonana, więc moim wyborem jest: Harry Potter x Tom Marvolo Riddle C:
    Czekam na początek~!

    Pozdrawiam,
    Kimi~

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak moje poprzedniczki, jestem za Harry'm i Tomem :3
    A pomysł na prawdę świetny i mam nadzieję, że wypali :D

    OdpowiedzUsuń
  8. potter i riddle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł. Nie mogę się doczekać :P
    I oczywiście jestem za Harry'm i Tomem.
    ~Katy

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry i Tom:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Harry i tom moim Zdaniem będzie ładnie wyglądać . Czekam na dalsze instrukcje

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry pomysł:) Będę w mniejszości ale może Harry Severus?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chce Harry x Tom <3 wspanialy pomysl :D

    OdpowiedzUsuń
  14. herry i tom to nalepsza para prznajmniej w twoim wykonaniu kiedy następny rozdzał

    OdpowiedzUsuń
  15. Harry & Draco <3 Czemu tak mało ludu na tę parkę? ;_____; BUUU~ Snarry też nie byłoby złe :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Drarry <3 jestem stanowczo na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  17. większość za Harry & Tom :P osobiście byłabym za Snarry, chociaż każdą parę kocham baaardzo mocno <3 ale skoro piszesz główne opowiadanie z Tomem, to sądzę, że to właśnie z nim małe opowiadanko byłoby fajne :) poza tym, tego parringu jest chyba najmniej, więc zdecydowanie pozostańmy w blogowym klimacie HP/TMR :) mam nadzieję, że uda mi się coś dodać od siebie :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wstawiłam ankietę już dzisiaj, bo zdecydowanie pomysł się wam spodobał. Możecie głosować i, oczywiście, jeśli wasza ulubiona para nie została wymieniona w ankiecie, możecie ją wpisać w komentarzu. Każdy taki wpis będzie liczony jako jeden głos (oczywiście tylko odnośnie par nie wymienionych w ankiecie).;)
    Ankieta kończy się w piątek, 29 listopada, o godzinie 15:00. Być może jeszcze tego samego dnia wieczorem, lub w sobotę rano pojawi się post ze wstępem.

    OdpowiedzUsuń
  19. herry i tom to nalepsza para prznajmniej w twoim wykonaniu kiedy następny rozdzał

    OdpowiedzUsuń
  20. herry i tom to nalepsza para prznajmniej w twoim wykonaniu kiedy następny rozdzał

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej fajny pomysl xDD Ach ...nie wiem na kogo się zdecydowac , oczywiscie uwielbiam HP/TMR , ale inne pary też mogly by byc ciekawe... ;)
    Camille de la Mort

    OdpowiedzUsuń