UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

środa, 1 maja 2013

Ogłoszenie

Kochani!
Ogromnie was przepraszam, za tak długi okres bez aktualizacji. Byłam pewna, że dam radę napisać rozdział jeszcze przed maturą, ale niestety okazało się, że przeliczyłam swoje siły. Wiem, że obiecałam wam dodać kolejny rozdział do końca majówki, ale skończyło się na tym, że cały długi weekend spędzę na powtórzeniach i poprawie mojej prezentacji maturalnej.
Mam nadzieję, że wykażecie się choć odrobiną zrozumienia. Tym razem nic nie obiecuję, ale postaram się dodać nowy rozdział do końca następnego tygodnia.
Och, i mogę was pocieszyć tym, że jeszcze trzy tygodnie i wrócę do wstawiania rozdziałów ze starą częstotliwością, czyli raz na dwa tygodnie.;)
Jeszcze raz was przepraszam za brak aktualizacji.
Pozdrawiam,
Seya.

11 komentarzy:

  1. Skup się na maturze. My poczekamy na twój powrót (byle nie zbyt długi!). =D
    Kam

    OdpowiedzUsuń
  2. nic się nie stało :) wiadomo że matura jest najważniejsza :) ja miałam ją rok temu więc doskonale Cię rozumiem, nie było czasu na nic, tylko nauka i nauka :))) skoncentruj się na tym a My poczekamy :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się mam ten sam problem. Matura, ale poczekamy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia na maturze i czekam cierpliwie na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy cierpliwie, ale i tak nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. wiernie czekam na kolejny wpis, a i jak to nie problem to zostawiam swoje gg, jeśli nie sprawia to problemu to mogłabyś mi pisać o datach wejść nowych notek. jeju, trochę dziwny ten komentarza, ale to chyba wszystko przez tą godzinę.
    Nr gg 45995394
    z góry dziękuję i życzę powodzenia na maturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na maturze ;).. pomyśleć, że za rok będę przeżywała te same katusze :)
    Natchnienia również życzę i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, droga Seyo, również życzę ci powodzenia na maturze i bardzo mocno trzymam za ciebie kciuki! Wierzę, że zdasz wszystko na 100%.
    Jak ja się cieszę, że do mojej matury jeszcze tyle czasu. xD
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbyt kocham tego ficka, poczekam ile będzie trzeba. Byle rozdział w ogóle pojawił! Czasu życzę i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Heeejooo! Heh dawno mnie tu nie było, cóż jednak nie widzę nic nowego :( ale matura to matura, ważna sprawa. Tak więc poczekam cierpliwie *taak jasne już to widzę-odezwał się mój wewnętrzny głos łamane na sumienie łamane na naprawdę wredne zjawisko*. No więc wracając do sprawy czekam na nowy rozdzialik z wytęsknieniem i pozdrawiam :**

    CzarnaOwca

    OdpowiedzUsuń