UWAGA!

1. Ten blog jest o miłości męsko-męskiej Jeśli nie tolerujesz takiej tematyki, opuść tę stronę i nie zostawiaj komentarzy.
2. To jest blog, nie strona z ogłoszeniami. Jeśli chcesz zareklamować swojego bloga, napisz o tym w "Spamowniku". Spam pod postami będzie usuwany!
3. Proszę, aby w komentarzach były zawarte oceny tego jak piszę, a nie o czym piszę. Proszę również o uzasadnianie swojej krytyki. Co wam się podoba, co nie i dlaczego. Będę wiedzieć dzięki temu nad czym powinnam popracować.
4. Na blogu obowiązuje kultura i etyka wypowiedzi. Komentarze uznane za obraźliwe będą usuwane! Jeśli jesteś czemuś przeciwny(-a) możesz o tym napisać, ale wyraź swoje zdanie w kulturalny sposób.
5. Postacie i świat został stworzony przez panią J. K. Rowling. To jest jedynie moja wizja historii przedstawionej przez J. K. R. Ja nie uzyskuję żadnych korzyści materialnych z opowiadania.
6. W opowiadaniu pojawiać się będą sceny seksu i tortur (+18).
7. Jeśli masz do mnie jakieś pytania lub uwagi, wyślij mi wiadomość na e-mail: seya@onet.pl napisz komentarz w "Pytania i odpowiedzi".
8. Proszę, by nie kopiować opowiadania i nie umieszczać go na stronach typu chomikuj.pl, forach literackich lub innych stronach internetowych bez mojej zgody.
9. Proszę nie zamieszczać komentarzy o treści "Kiedy next?", "Kiedy rozdział?" itp, ponieważ i tak będą one niezwłocznie przeze mnie usuwane.

LUDZIE! PRZECZYTAJCIE PUNKT 2. REGULAMINU! WYRAŹNIE JEST PODANE, GDZIE NALEŻY ZAMIESZCZAĆ OGŁOSZENIA! POD KAŻDYM INNYM POSTEM OGŁOSZENIA BĘDĄ USUWANE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!

MOI DRODZY, NAGRODA LIEBSTER AWARD JEST PRZEZNACZONA DLA NOWYCH BLOGÓW, KTÓRE MAJĄ POTENCJAŁ, ALE BRAK IM CZYTELNIKÓW. MÓJ BLOG NIE ZALICZA SIĘ DO TEJ KATEGORII, PROSZĘ ZATEM O NIENOMINOWANIE TEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARD.

Z uwagi na nieustannie pojawiające się komentarze typu "Kiedy next?" dodałam nowy punkt do regulaminu. Mam już dosyć pisania próśb o nieumieszczanie takich komentarzy. A szczerze mówiąc, skoro ktoś już pisze komentarz, to mógłby zrobić ten wysiłek i napisać kilka słów o rozdziale, zamiast zamieszczać samo, skądinąd nieuprzejme, "Kiedy next?".

!!!NAPRAWDĘ NIE WIEM, ILE RAZY MUSZĘ NAPISAĆ O TYM SAMYM, ŻEBY DO NIEKTÓRYCH OSÓB TO DOTARŁO. PISANIE POD POSTAMI KOMENTARZY, KTÓRE W ŻADEN SPOSÓB DO POSTÓW SIĘ NIE ODNOSZĄ, SAMO W SOBIE JEST TROCHĘ NIEGRZECZNE, ALE PYTANIE O INNE BLOGI JEST JUŻ ZWYCZAJNIE BEZCZELNE, TYM BARDZIEJ ŻE STWORZYŁAM NA TAKIE TEMATY STOSOWNE PODSTRONY: "SPAMOWNIK" I "PYTANIA I ODPOWIEDZI". POWTARZAM KOLEJNY RAZ: TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE, WIĘC Z ŁASKI SWOJEJ KORZYSTAJCIE Z TEGO, CO WAM OFERUJĘ, ZAMIAST ROBIĆ Z CAŁEGO MOJEGO BLOGA STRONĘ Z OGŁOSZENIAMI.!!!

Moi Drodzy! Mam problem z komunikatorem GG, w związku z czym nie mogłam wysłać niektórym z Was powiadomień. Jeśli chcecie nadal otrzymywać powiadomienia, to proszę, zostawcie swoje adresy e-mail.:)

Powiadomienia.

Jeśli ktoś chciałby być powiadamiany o nowych notkach, niech wspomni o tym w komentarzu i zostawi swój adres e-mail.

środa, 4 marca 2015

Nowa polityka Bloggera

Moi kochani!
To niestety nie jest nowy rozdział, przykro mi, ale mam problemy z zaliczeniem jednego przedmiotu i dopóki tego nie załatwię, nic nowego się nie pojawi.:( Ale myślę, że pod koniec marca powinnam już coś naskrobać.:)

Ale do rzeczy.
Od 23 marca Blogger wprowadza nową politykę treści. Po jej wejściu  publikowanie zdjęć i filmów erotycznych będzie zakazane, a blogi, które przed 23 marca opublikowały takie treści, zostaną oznaczone jako prywatne i będą widoczne tylko dla osób, którym zostały one udostępnione. Na moim blogu jest kilka zdjęć, które Blogger może uznać za erotyczne i oznaczyć mój blog jako prywatny. Oczywiście wszystkim Wam chciałabym udostępnić bloga, dlatego proszę was o jakiś kontakt (e-mail, gg). Możecie też sami zostawić swoje adresy lub numery, będę wtedy wiedziała, komu mam udostępnić bloga. Chociaż nadal mam nadzieję, że mój blog nie zaliczy się do tej kategorii.

Pozdrawiam Was cieplutko. Postaram się wrócić z jakimś nowym rozdziałem jak najszybciej.
Seya.:)


EDIT:
Blogger anulował decyzję o aktualizacji polityki treści! Cieszmy się! Nic się właściwie nie zmieni, więc nie martwcie się, blog nie będzie miał charakteru prywatnego.:)
Pozdrawiam!

77 komentarzy:

  1. deathliberation@gmail.com
    Mam nadzieje, że nie oznaczą jako prywatny, ale z nimi nigdy nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała zaproszenie może być numer telefonu a co do mejla jestem na gimeju Monika Garbicz pozdrawiam a numer tel 603268408

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o zaproszenie
    dagna1688@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nie oznaczą cię jako prywatny ale w razie czego podaję renata17772@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o zaproszenie :D
    sabcia66@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również prosiłabym o zaproszenie :)
    inga.konarska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że nie zaliczysz się do tych osób, co blogger zablokuje. Blogger powoli się stacza, podobnie jak dawniej onet. :/
    Mój e-mail, w razie gdyby do tego jednak doszło, proszę o zaproszenie :) pani.mrs.riddle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze o zaproszenie ^.^
    julka.9966@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prosze o zaproszenie danka17@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o zaproszenie na adres apple12110@gmail.com
    Ech, cóż za głupoty jeszcze wymyślą...

    OdpowiedzUsuń
  11. alicebrabbit323@gmail.com
    Blogger pls ;__;

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę o zaproszenie akisorashiro@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mionaokichan@gmail.com
    Mam nadzieję, że nic takiego się nie stanie :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też proszę o zaproszenie
    nati170@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o zaproszenie
    Narieen.Nill.Nekozawa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o zaproszenie na adres kuzyk.marianna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o zaproszenie na adres krystiankuba7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Poproszę o zaproszenie na adres sayuri_jepan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o zaproszenie na ofeliaroseopyaoi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosze o zaproszenie
    daria.zydek55@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja też proszę z zaproszenie ;')
    daphnedelacorix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o zaproszenie na kuroizu0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Poproszę o zaproszenie na e-mail fanservis.1327@gmail.com. Mam jednak nadzieję, że nie zmienią twojego bloga na prywatny...

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę o zaproszenie: kinga.mika@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o zaproszenie :)
    yuki.shin19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również poproszę o zaproszenie =3 sanahar2000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Proszę o zaproszenie na aniolek140@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,
    od niedawna czytam Twoje opowiadanie, mam nadzieję, że w najbliższym czasie nadrobię zaległości, mam naprawdę nadzieję, że nie odznaczą go jako prywatny, bo nie wiem czym oni mogą się kierować....
    bardzo bym prosiła o zaproszenie: armageddon1@tlen.pl
    ale mam też pytanie czy numer gg jaki podałaś jest aktualny (pytam tak tylko dla pewności i w razie czego)
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o zaproszenie ;)
    domi-12-97@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę o zaproszenie Lady.Uchiha.Senpai@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez prosze o zaproszenie maricapolinska@gmail.pl
    Swietnie piszesz pozdrawiam miia...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również proszę, vasirion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę o zaproszenie na Marta_1993_mce@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  34. proszę o zaproszenie ;) - kaira12212@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też proszę o zaproszenie wipudohra91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Również proszę o zaproszenie :) adzia666@buziaczek.pl .

    OdpowiedzUsuń
  37. Także proszę o zaproszenie. Biedronkakamila@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Proszę o zaproszenie czekolada1990@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę o zaproszenie cass339273@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja także poproszę o zaproszenie, droga pani
    naruto.namikaze@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam nie ten. danioko1234@gmail.com
      I jak dobrze że to anulowali, ale podaje na wszelki wypadek..

      Pozdrawiam,
      Daniel

      Usuń
  41. Cóż, ja też mam nadzieję, że jednak twój blog się do tej kategorii nie zaliczy. Mimo wszystko oto mój e-mail:
    Otakugirl748@gmail.com .

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiście też poproszę zaproszenie bright.rigel12@gmail.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy wcześniej nie komentowałam choć czytam twojego bloga od kilku miesięcy i szczerze jest to moje drugie ulubione opowiadanie o tym parringu (pierwszym jest "porzucony" xd) i prosze mój gmail: Cyziowate.Ciastko@gmail.com
    Pozdrawiam Cyzia xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również proszę o zaproszenie na e-mail: bok.sg1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Proszę o zaproszeni na e-mail : seleniti95@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Jako stała (cóż, dopiero od kilku rozdziałów) komentatorka liczę na to, że blog zostanie taki, jaki jest teraz - publiczny. Niemniej jednak, w razie czego, nie mogę sobie pozwolić na zakończenie przygody z NTRSJGM przez coś tak trywialnego jak zmiana polityki bloggera, więc pozostawiam mojego maila: arbiter.elegantiarum.grace@gmail.com i z niecierpliwością oczekuję na nowy rozdział. Powodzenia na studiach z zaliczeniami!
    Przesyłając hektolitry optymizmu,
    ~ Grace

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam nadzieje,że twój blog nie zostanie oznaczony jako prywatny,ale w razie czego to moje konto na gmailu to nina19tda@gmail.com
    Neverquite

    OdpowiedzUsuń
  48. blackstar@vp.pl
    Klaudiusz.

    OdpowiedzUsuń
  49. Także zostawię swoje dane Deana13@blog.lt

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam wielką nadzieje, że twój blog nie będzie prywatny. Niedawno na niego zawitałam i przyznam się szczerze zakochałam się. Tom i Harry, kocham tą parkę. Jednak pozostawiam tu swój mail artemia554@gmail.com . Jak na razie trzeba trzymać kciuki i mieć nadzieje. No nic pozdrawiam i przesyłam dużo weny Artemia

    OdpowiedzUsuń
  51. xxseyraxx@wp.pl
    Ukryta ale stała czytelniczka :)
    W razie czego bardzo proszę o zaproszenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Również poproszę o zaproszenie :3 podaje GG 48380011 ^^ nie mogę się doczekać nowej notki :D życzę powodzenia w zaliczeniu :3

    OdpowiedzUsuń
  53. Mimo wszystko i tak zostawię gg 6587272 :) z nimi nigdy nic nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pisząc z telefonu musiałam się pomylić :) 6587271

      Usuń
  54. Margo200026@gmail.com
    Mam nadzieje ze bede movla dalej czytac tego niesamowitego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. odoriko484@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. A juz mialam zamiar panikowac.Ale skoro blogger cofnal decyzje...
    No nic. Powodzenia na studiach

    OdpowiedzUsuń
  57. hej kiedy nowy rozdział?
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  58. olabambynek@gmail.com
    Wiem że nie komentuje żadnego twojego rozdziału, ale przeczytałam każdy. Wręcz uwielbiam twój styl pisania.
    Shiro ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. rizziwna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. elizabet83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Pixeloot123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Wesołych świąt Wielkiej Nocy i mokrego dyngusa :)
    P.S. liczę na kolejny rozdział w prezencie od zajączka
    Pozdrawiam i życzę weny Aga

    OdpowiedzUsuń
  63. monika_okon@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec marca mówisz?
      Zerkam do kalendarza...
      24 kwietnia
      Komuś nalerzy się reprymenda! Na tyle czasu zostawić czytelników....
      A my czekamy...

      Usuń
  64. Czekam, czekam i co? Chyba się nie doczekam nowego rozdziału :( Miał być podobno pod koniec marca a mamy już 27 kwietnia . . . Mam nadzieję że nie zapomniałaś o nas :D
    Serdecznie pozdrawiam Senri97

    OdpowiedzUsuń
  65. Czekam i czekam codziennie sprawdzam bloga i nic jeśli nadal będziesz coś takiego robiła stracisz czytelników bo znudzi im się czekanie na twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  66. Zimne, omszałe ściany, wykonane z ciosanego kamienia oświetlone zostały jedynie przez nieliczne pochodnie . Wilgotne powietrze było wręcz duszące, przepełnione zapachem stęchlizny i pleśni. Wszechobecna, nienaturalna cisza paradoksalnie zagłuszała myśli, pozostawiając tylko jedno uczucie - strach.
    Pusta komnata umiejscowiona w czeluściach Hogwartu, na samym dnie lochów napawała tajemniczością. Nie było to jednak uczucie pozytywne, z rodzaju tych wzbudzających podekscytowanie na myśl o odkryciu czegoś nowego. Była to przerażająca tajemniczość. Tajemniczość zmieszana z niepewnością o to, co może się zaraz wydarzyć.
    Nagle pozorny spokój został zakłócony przez miarowy stukot butów uderzających w kamienną posadzkę. Postać odziana w czarny płaszcz wyłoniła się z mroku przyległego do komnaty korytarza i stanęła po środku pomieszczenia.
    Niewyraźne rysy, zniekształcone przez obszerny płaszcz z zakrywającym twarz kapturem uniemożliwiały zidentyfikowanie osoby.
    Między połami szaty pojawiła się trupobiała, pajęcza dłoń. Długie palce zaciśnięte były wokół szklanej kuli wielkości pięści. Za krystaliczną powłoką można było dostrzec śnieżnobiałą mgłę, zza której przebłyskiwały jasne smugi światła, które emanowały ze środka.
    - Wieszczu Inmerentis*, przybądź na me wezwanie - syczący, donośny głos przeciął powietrze niczym ostry grot strzały. Echo wypowiedzianych słów rozniosło się po niezmierzonych korytarzach.
    Kula, będąca wciąż w dłoni nieznajomego, rozbłysła złotym światłem. Szkło zaczęło się topić, spływając w dół niekończącym się strumieniem. Masa zastygała w powietrzu, formując się w postać człowieka.
    Oblicze wieszcza było eteryczne, metafizyczne. Sprawiało wrażenie jakby mogło rozpłynąć się w każdej chwili, nie pozostawiając po sobie żadnego dowodu bytu.
    Jednak postać odziana w czerń zdawała się nie zwracać na to uwagi.
    - Wieszczu Inmerentis, składam ci w ofierze moją krew, jednocześnie ofiarując ci moje serce, umysł i duszę - osoba wyciągnęła zza fałd płaszcza srebrny sztylet, po czym nacięła blady nadgarstek, czekając aż kilka szkarłatnych kropli zrosi metalową powierzchnię. Gdy tylko karmazynowa ciecz zetknęła się z mistycznym mędrcem, przybysz kontynuował - Oczekuję w zamian odpowiedzi na moje pytanie. Kiedy Seya wstawi nowy rozdział?

    * wszystkowiedzący ~ Google tłumacz (łacina)

    (Przepraszam za błędy, ale o tej godzinie już nie myślę :) Ponadto niestety nie jestem mistrzem ortografii i interpunkcji. Czasem czuję się jakbym zawsze pisała samopoprawiającym piórem ze sklepu Freda i Georgea - tym robiącym jeszcze więcej błędów oczywiście!)

    ~ Grace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, to było super! Zmotywowałaś mnie, będzie najdalej za 2 tygodnie, ale postaram się wcześniej.:)

      Usuń
  67. I ja w razie czego dodam tu swój mejl: marleypotter@interia.pl
    Całe opowiadanie skomentuje, gdy dojdę do najnowszego rozdziału :)
    MJP

    OdpowiedzUsuń